Bara -9 grader, flygväder.

I går var det rena sommarvärmen med bara -9 grader, he he. Jag var bara helt tvungen att flyga med en helikopter. Jag har surrat omkring med den lille Blade mSR inomhus, men vill ut och flyga "riktig" helikopter. Jag satte igång helikoptern inomhus och bar ut den och snabbt flög iväg. Detta för att vinna frystid för fingrarna, eftersom det inte fungerar med handskar. Jag han landa innan fingrarna var för kalla. Det var ett tag sedan jag flög ute och jag märkte att jag gjorde för stora rörelser på radion, för jag är ju van med den lille inomhus och den är mindre känslig. Här har jag mer power och det händer verkligen något när man rör spakarna. Efter en minut hade jag fått känslan tillbaka i flygningen och det gick bra utan att krascha och jag var nöjd. Snabbt in igen och värma fingrarna.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jo, förbaskade kyla alltså.

2010-12-29 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0