Tina batterierna innan laddning

Kallt
Normalt brukar jag vänta ett tag innan jag laddar acken för att dom ska svalna. Fast idag väntar jag på att batteriet ska bli varmt, så att kondensen försvinner helt. Ja, det blev bara ett batteri. Jag stog med solen i ryggen = vinden mot mig och det blåste rätt mycket med "bara" 6 minus. Vinden gjorde att det var snorkallt. Inte den torra varmare luften i norrland, men där är det ju desto mer minus så det blir ju samma sak.

Provade att flyga med tunna gummihandskar typ sjukhus, men det var inte mycket till hjälp. Lite vindavvisande kanske det var, men det var för tätt och det blev fuktigt med kyleffekt i stället. Såg ut som en "tullare" med gummihandskarna. Fantasin överlämnar jag till er, ha ha.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har inte ens vågat mig ut i kylan idag.

2010-11-27 @ 19:51:00
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0