3 km löpning

Min andra löparrunda.
Nu har pengarna kommit in på bankgirot hos Götegorgsvarvet, så nu är jag anmäld på riktigt. Det är nu bara att fortsätta med rutinen. Det är lätt att springa ett par gånger, men det krävs en del jobb för att det ska bli en del av vardagen. Medeltiden var 5:48/km vilket var lite för nabbt för mig i nuläget. Jag har för mycket vikt för att stå emot stötarna om det går för fort. Det får bli lite lägre tempo nästa gång och kanske 4 km och 6:20/km? Nja, det är bättre att inte öka för mycket.

Kommentarer
Postat av: Sodia

Hoppas träningen går bra. Kramar.

2011-08-31 @ 12:16:25
Postat av: Stefan L

Bra å läsa om ditt springande, då får jag mindre dåligt samvete för att jag själv inte springer hihi.



Hmmmz, de vore nog skönt att springa igen. Men man får inte va så fet som jag när man springer för då bustar man upp knäna.

2011-08-31 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0