En ny löparrunda

Innan jag åkte till sjukhuset för att sova i två nätter, så tog jag en runda på 2,5 km. Det behövs mer än en runda i veckan för att komma igång, så jag hoppas att det kommer att bli oftare. Tog ut helikoptern för att flyga, men slutade redan efter två minuter eftersom det blåste iskallt om fingrarna. Vinden var fortfarande kall när jag sprang, men jag blev ganska fort varm.

Rebecca har fortfarande ont och det börjar göra mer ont i ryggen på högersidan. Hon fick i sig en hel portin mannagrynsgröt, bra jobbat Rebecca. Vi kommer att titta på "På spåret", men annars vet jag inte vad vi kommer att vila ögonen mot. Jag har givetvis flygit lite radiostyrd helikopter i simmulatorn på datorn. Försöker nu att lära mig att flyga inverterat (uppochner). Det är svårare ån svårt, he he. Det blir nog sommar innan jag kan så mycket så att jag skulle våga i verkligheten. Efersom jag inte klarar av att jobba nu, så blir det ett sätt att koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0