Brötar på vinden

Tänkte montera rör på vinden för kablarna till parabolen som ska upp på onsdag. Jag får inte plats med att få in rören i väggen, så jag får gå ner med gablarna från taket. Men jag slipper att ha kablarna runt väggarna genom flera väggar. Steg ett är att kunna ta sig fram. Har börjat med att plocka ner en massa bröte. Funderar på om jag ska lägga lite golv över ribborna så att man kan fylla på med mera bröte, men i ordnat förhållande. Först får jag se till att hinna med att borra hål och montera fast rören. Jobbar jag på bra och får tid över, så kanske jag får lite mer ordning på vinden.
Vill inte skrämma er med en bild på hur det såg ut på vinden ;)


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Fast brötet isolerar ju vinden. Så är det ngt ställe man ska ha bröte på så är det faktiskt vinden.

2012-01-06 @ 02:07:54
Postat av: Sofia

Tänker på er . Kramar.

2012-01-07 @ 11:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0