Jag sprang idag

Träningen har uteblivit. Har inte sprungit sedan den 17:e november. Då hade jag bara kommit upp till 5 km sträcka. Sprang 3 km idag. Kändes i fötterna efter 1,5 km och jag vände hemmåt. Inte mycket att springa Gbg-varvet på. Hoppas att jag kommer att fortsätta. Läkaren gav mig ju tillåtelse att träna. Eller tyckte att det verkligen vore bra.
Fortfarande ingen fjärrkontroll till parabol-boxen. I morgon är det fredagen den 13:e. Hur stor sannorlighet är det då att fjärrkontrollen kommer innan helgen?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas fjärrkontrollen dyker upp snart. Lycka till med träningen. Kramar.

2012-01-13 @ 12:11:07
Postat av: Stefan L

Jag ger också tillåtelse att träna. Fördelen å springa ute är att man slipper trängas med folk på gym.

2012-01-13 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0