7 km löpning

Kände inte för att springa idag. Det var fortfarande känningar av tisdagens tempoökning. Jag intalade mig om att jag skulle springa lite grann för att det inte skulle bli något mer avbrott, för jag sprang ju inte i helgen.
Men, det är ju mars nu, så det var bara att öka på streckan. Kan inte fippla runt med för korta löprundor om jag ska orka med Gbg-varvet.

Efteråt åt jag god mat som frugan lagat, tack.

Jag jobbade hemifrån idag, så jag kunde ta en helikopterflygning på rasten :)
Kanske hinner meka lite helikopter i helgen, men det beror på om det kommer delar i morgon.

Nu har jag pinat färdigt mig för idag, så nu kan jag titta på andra som kämpar i Lyxfällan och Biggest loser.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Bra, fortsätt med springandet.

2012-03-01 @ 23:16:15
Postat av: Sofia

Det är bra att du ändå fortsätter springa. Hoppas det går bra med flygandet. Kramar.

2012-03-02 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0