Idag var ingen bra dag

Efter att jag skulle ha flugit lite med den lilla helikoptern skulle jag sedan laga den stora. När jag kraschade gick luften ur och jag ville inte göra något. Jag orkar inte när det tar emot. Lite senare bestämde jag mig i alla fall för att springa. Det gjorde ont i fötterna och jag knöt om skorna flera gånger, jag fick även ont i vaderna och var allmänt orkestrött. Jag sprang sakta, men gick vid några branta backar. Smärtan i vaderna och trötthet gjorde att det inte gick att springa i branta partier. När jag kom hem ringde frugan och sa att hon åt pizza, så jag missade det. Gunnel och Annika var hos mor/ mormor för att hjälpa till att städa ur den gamla lägenheten. Gunnel sa att bilen var konstig, ville inte veta mer, orkade inte höra att bilen var trasig.
Sedan kom dom hem och jag körde Annika för att handla ovh åka till lindomme. Men innan åkte vi upp till minneslunden och tände ett ljus. Det hade börjat mörkna och det regnade, men vad glad en fågel (Rebecca?) blev när vi kom till minneslunden. Hon behövde verkligen ha ett ljus i regnet. Eftersom det var så mörkt, så måste det varit Rebecca som kvittrat.
Nu är klockan 20:15 och jag är helt slut, men jag får försöka hålla mig vaken ett tag till, för det är sista (tror jag) avsnittet på Äkta människor.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Tror ändå det var bra att du fick lite spring gjort iaf.

2012-03-18 @ 22:30:14
Postat av: Sofia

Jag är imponerad av att du ändå orkade springa. Vi tänker på Becca varje dag och ska säker hälsa på henne snart igen. Kramar.

2012-03-19 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0