Ryggen hindrar träningen

Det är fortfarande inte bra i ryggen. Tog en träningsrunda idag. Har inte sprungit sedan en lugn tur i torsdags. Efter att jag sprungit ett tag fick jag ont i fötterna. Jag snörade upp skorna och sprang några meter och knöt sedan skorna mycket löst. Nu funkade det att springa igen, men då kände jag lite hugg i ryggen. Konsentrerade mig på att springa rak i ryggen. Jag kom på att jag tittade på skorna och det blir ingen bra löpstil. 6 km långsam löpning med stopp på mitten för att hänga ut ryggen i en träningsställning. Undrar om skorna är bra?

Det kom grejor till den ena helikoptern idag, men har inte hunnit titta om det blir bra. Ska jobba över i morgon, så då blir det inget mekande då heller. Får se om jag hinner med lite mekandes i helgen. Kommer väl lite brickor i morgon eller på torsdag till den andra helikoptern. Sedan får vi se om jag får ihop någon helikopter, eller förhoppningsvis båda.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det ordnar sig helikoptrarna och att ryggen snart blir bättre. Kram.

2012-03-28 @ 11:23:10
Postat av: Stefan L

Ett besök på affären löplabbet kanske är en idé?



De e ju kända för att verkligen veta va de snackar om.

2012-03-28 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0