Äntligen har jag tränat

Det har blivit ett långt uppehåll. Började med att jag kände att det var en förkyldning på gång och det har hållit på så utan att det brutit ut. Nu var det äntligen dags att att bryta tränden. Efter en natt med dålig sömn, bestämde jag mig för att springa idag. Jag skulle bara ta en mycket kort runda, men det blev 5 km. Lite mer än vad jag tänkt mig. Hoppas att kroppen tål det.

I helgen var det fars dag. På lördagen fick vi en god middag hos svärfar och på söndagen blev det mat på Fars hatt i Kungälv av far. Innan kungälv fick jag present av Annika och Gunnel. Senare på söndagen åkte jag ensam till minneslunden och då kunde jag inte hålla tårarna inne. Tände ett ljus och skrev att det var Rebeccas present till mig.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jajo, de här begynnande förkylningarna är knepiga, har också haft nåra såna den här hösten. Nu när man undrar om man håller på å bli förkyld så brukar ja strunta i det å träna iaf. Man blir ju aldrig förkyld. Konstigt. Samt ripoff.



Det låter ändå bra att du fick besökt minneslunden en stund. Å en bra fars dag med familjen.

2011-11-15 @ 21:49:40
Postat av: Anki

Även om vi inte syns så ofta å tänker jag mycket på er. Kram

2011-11-16 @ 18:37:49
URL: http://tankesymfoni.bloggspot.com
Postat av: Sofia

Viska hälsa på Rebecca snart igen . Tänker på henne varje dag och er också. Kramar.

2011-11-18 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0