Farligt uttorkad?

Tycker att jag druckit mycket vätska, men det hade jag förmodligen inte idag. Till lunch åt jag soppa med bröd och ost. Jag drack inget mer och hade väl inte druckit efter lunchen. Senare kände jag mig trött och orkeslös, så jag la mig. När jag vaknade 1,5 timma senare (tror jag) så var jag yr. Det kändes som huvuden nästa brann och jag var mycket törstig. Det tog en haltimma innan jag orkade gå upp och kom in i vardagsrummet där frugan satt. Jag andades snabbt och ytligt och sa till frugan att jag mår sämre. Jag sa väl något om att jag var törstig och hon var snäll och hämtade vatten och en alvedon. Åhh gud va gött det var att dricka. Frugan hämtade ytterligare ett glas. Efter en liter vatten (och kissande) var jag mycket piggare. Vid 1,3 liter vatten orkade jag sedan steka korv till mig. Nu är jag "bara" förkyld igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0