Icebug underbart

Nej, det är inte en databugg jag skriver om. Det är mina löparskor som jag har när det är halt ute. Smarta dubb, som på bildäcken. Dom åker in när man trampar på hårt material som asfalt och sten, men i springor och på is ger dom utmärkt fäste. Det behövdes idag på min löparrunda, eftersom jag sprang på kvällen och det var minusgrader.
Annars har vi bara vilat idag. Ätit god mat hos svärmor, tack!

I morgon kommer jag att ta det lugnt, har plockat ut en ledig dag. Det blev för jobbigt förra gången när vi hade träffats (visommist).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Man förstår att en ledig dag är välbehövligt efter sådana saker. Det var lika god mat som vanligt hos morfar och mormor. Kramar.

2012-01-23 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0