Någon, vill inte att jag ska flyga helikopter

Då har jag varit på flygfältet för att testa min nya Logo 500. Jag var nervös, så jag började med min KDS 450SV och flög en stund tills den började knasa sig som om den tappade ork i luften. Där dök den i backen.
 
Sedan plockade jag fram min nya Logo 500 snurrade runt den på backen så att fliser flög från bakre rotorn. Vad hände? Tyckte att jag fått till inställningen korrekt. Sedan såg jag att en länk var lös. Innan eller efter att jag snurrat helin?

Min hurricane 550 saknar fortfarande delar, skulle ha beställt från china i stället för HAB (inget hört på över en månad).

Någon, vill inte att jag ska flyga :(

Tur att man kan glädjas åt Annikas och Christophers förlovning.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas de där delarna kommer snart. Kram.

2012-06-12 @ 12:34:14
Postat av: Stefan L

Äsch då, de låter som en kul hobby faktiskt. Jag tror du fixar chopprarna lätt.

2012-06-13 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0