Göteborgsvarvet närmar sig

Jag är inte alls förberedd inför Gbg-varvet. Efter prommenaden i lördags med tunn jacka utan mössa i det kalla vädret har jag haft lite ont i huvudet och varit irriterad i halsen. Som en början på en halsinfektion med långvarig hosta, men som inte bryter ut. Vet inte om det är allergi eller baskelusker som jag kämpar emot. I dag sprang jag ändå lite. Sprang i 4 minuter i mina gamla skor för att se om det kan gå fortare, men det funkade inte. Sprang sedan 3 km i mina nya skor och det kändes mycket bättre. Gelen gör att det tar lite energi, men kroppen mår mycket bättre med mer stötdämpning. Jag har för lite träning för snabbare skor. Hoppas att jag mår bra och kan delta på lördag.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Ja håller tummarna.

2012-05-09 @ 22:54:53
Postat av: Sofia

Hoppas du känner dig bättre och kan springa varvet. Kramar.

2012-05-10 @ 12:34:26
Postat av: Annika

Jag håller tummarna att det skall gå bra =)

2012-05-10 @ 16:10:23
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0