Facebook

Snöstorm
Nej, det är blött ute som vanligt. Men plötsligt hände det, som en trisslott-reklam. Jag vill bara varna er för att jag INTE är uppkopplad dygnet runt. Jag kommer även att vara seg med att svara. Är bara lite nyfiken och kommer bara att ligga där i bakgrunden... Jag vill inte ha någon stress med att jag måste svara hela tiden. Det är en stor anledning till att jag inte skaffat facebook innan. Det tog nog bara 2 minuter innan jag hade två vänner på Facebook och då var det på natten.
Nu ska jag bara lära mig hur det fungerar och lägga upp en bild.
 
Å andra sidan behöver jag ju inte berätta det här. Det står ju redan i Norra Halland. Nästan i alla fall :)
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag håller med dig att det nog kan vara ett stressmoment med facebook. Man ska uppdatera hit och dit och kommentera osv. Jag orkar ju knappt uppdatera bloggen längre liksom, så hur skulle jag orka med facebook =P

2012-10-20 @ 15:45:56
URL: http://annikaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0