Blev både och

Ha ha, kunde ju inte låta bli att flyga två rundor. Flög lite försiktigt, eftersom jag bara har en hel helikopter. Sedan kom jag in och tittade på Man in black (för 4:e gången). Den är fortfarande en klassiker som kan ses igen, med glimten i ögat. Frugan gav dock upp vid avbrott för nyheter. Två glas vin och tre öl.. kanske dags att lägga mig. Blev glad över att Rebecca får lite "ledigt". Körde runt med henne i ICA-affärerna i hennes rullstol och tänkte att det var ytterligare en sommar hon missar som barn... Men man får bara inse att hon hoppade över tonårsrevolten. Det kan ju vara lika spännande som ett år på sjukhus.. typ. Hon gick från barn till vuxen. Någon vuxnare person vid den åldern kan man ju leta efter.

Kommentarer
Postat av: Annika

nej, det är ju inte kul att missa så mycket av tonåren. Klart, hon slapp göra bort sig och vara olydig och de dumma tingen, men det är också en tid man lär sig mycket. Becca har fått lära sig på ett annat sätt och lära sig efter mina misstag och så har hon fått helt andra värderingar än vad jag hade när jag var i hennes ålder. Fast jag har ju också ändrat inställningen till livet och vuxit upp jag med efter detta.

2010-07-18 @ 01:03:45
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: heliflyg

Jag har två barn... det har blivit mycket uppmärksammande med Rebecca, men jag älskar er lika mycket. Rebecca har varit avensjuk på dig vid andra tillfällen....

2010-07-18 @ 01:31:53
Postat av: Gunnel L

Insiktsfullt av pappa och dotter...härliga familjen Aronsson, gillar er SÅÅÅ mycket

2010-07-19 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0