Mera Midsommar

Hej
Nu vet jag vad som händer om sjuksköterskorna glömmer att tömma urin-påsen. Jag undarde vad det var för massa vatten på golvet....

Idag på midsommardagen mår Rebecca mycket bättre och hon har stått upp en liten stund. Jag kommer att bli avlöst, då frugan kommer att sova över istället för mig. TV:n i rummet är på 40" och det finns både en dator och X-box 360 kopplad till tv:n. Lite lyxigare än det förra rummet. Dessutom ligger vi längre från byggarbetsplatsen. Jo, tidigare har vi vaknat vid 7-tiden av en massa borrande (alla dagar även på thorax).

Skall senare hem och laga min helikopter, som jag krashade efter att frugan ringde och berättade att Rebecca hade fått feber. Denna information samt alla jobbiga knott gjorde det svårt att flyga. Det var inte så mycket som gick sönder och jag har reservdelar hemma.

Kommentarer
Postat av: Anki

Välkommen till blogg världen jag kommer att läsa allt! Jag hoppas att ni vet att jag tänker på er hela tiden. Kram Anki

p.s var rädd om helikoptern d.s :)

2010-06-26 @ 12:41:25
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Låter bra, förutom det första du skrev.

2010-06-26 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0