Midsommarafton

Sitter på sjukhuset och njuter av en lättöl. Dotterns båda operationer har gått bra. Nu skall hon bara bli återställd. Sedan får vi se om Drottning Silvias sjukhus vill starta en cellgiftsperiod eller vad som händer. Jag har fått sill och potatis på lunchen på sjukhuset med jordgubbar i efterrätt, så jag skall inte klaga. Eller, jag gillar ju inte sill, hmmm.

Börjar försiktigt med några rader som första blogg. Givetvis har jag flugit i simulatorn på datorn efetrsom jag inte är hemma och kan flyga utomhus.

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Välkommen som bloggare. Jippi..jag var den första som gav en kommentar till dig.



(Det var en liten fågel som viskade i mitt öra om denna bloggadress) Kul Benny..dig skall jag följa.

Ha det bra och sköt om Rebecka och busa lite med henne, det behöver hon nog. Skönt att operationerna nu är klara.

Hälsn Gunnel o Sune

2010-06-25 @ 22:48:58
Postat av: heliflyg

Tack, men den första kommentaren kom från Annika på min bild..

2010-06-25 @ 22:53:55
Postat av: Anki

Du kunde väl frågat om köttbullar?

2010-06-26 @ 12:42:59
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Monica L

Hej Benny! Välkommen till bloggvärlden! Det är en god sak för oss på jobbet att kunna följa vad som händer nu när du har semester. Ha det gott!

2010-07-19 @ 10:45:14
URL: http://www.tagganer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0