Vinden tog tag i helikoptern idag

Tog en flygtur med KDS:en och det blåste till ordentligt några gånger. Det var inte så svårt att hantera vinden, även om jag kanske skulle ha flygit med den stora helikoptern. Jag börjar helt enkelt bli van med att flyga. Dags att öva nya varianter på flygningen? Det blir snart ingen möjlighet (för mörkt) att flyga när man kommer hem ifrån jobbet, så jag kanske ska vänta med det.
Idag har jag klippt gräsmattan och det är redan oktober. Var det sista gången för i år? Det återstår att se.

Bloggsidorna fungerar igen (förra inlägget).

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, nu funkar våra bloggsidor igen =)

Vi får väl se nu om vintern börjar ta sig eller om vi kan få ett par fina dagar till.

2010-10-02 @ 16:49:56
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0