Cancer igen?

Rebecca fick idag svar på torsdagens röntgen (datortomografi). Det är något som växer i bröstkorgen och det finns några prickar i vänster lunga. Det var inte den lunga som var inblandad förra gången.
Vad händer nu? Dom väntar tills det har gått tre veckor från förra röntgen och tar en ny datortomografi för att se vad som händer. Därefter får vi besked om det verkligen är cancer som läkaren är rädd att det kan vara. Då blir det även besked om vad det blir för behandling.
Det är jobbigt när man slår på någon så underbar tjej som redan ligger ner. Jag försökte att jobba i eftermiddag, men det gick inte. Satt bara och stirrade rakt in i skärmen..
Tog mig en promenad, men jag hade behövt gå 100 mil för att må bra. Nu gäller det att komma över chocken och samla kraft igen. Rebecca var den som reagerade minst vid beskedet, hon orkar nog inte ta emot mer?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Neeej! Inte mera nu! Stackars er. Stackars lilla Becca! Kan inte ens föreställa mig hur ni hsr det. Saknar henne här då Becca alltid gör livet gladare för alla! Jag skickar alla lyckotankar änglar o böner sm finns! Sköt om er så gott ni kan o finns det något vi skåningar kan göra så tveka inte att säga till! Stor kram.

2010-09-22 @ 20:50:13
Postat av: Gråbossen

Lessamt, lessamt. Kramar till er alla från oss.

2010-09-23 @ 00:16:36
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Sitter uppe nattuggla som jag är. Såg detta. Gråter. Ni är i mina tankar hela natten nu. Lilla söta rara Rebecka. GUD..VISA dig NU !



Kärlek från gunnel

2010-09-23 @ 01:46:31
Postat av: Anki

Jag vill bara säga att jag finns för er närsomhelst....KRAM

2010-09-23 @ 10:06:30
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0