Lagat KDS-helikoptern, eller?

Skruvat ihop helikoptern (mellanstora) och gick ut för att testa. Den flög riktigt fint tyckte jag, men efter en stund så slutade den att svänga höger och det slutade med en krasch in i husväggen. Jag skulle bara testa, så jag hade för dåligt utrymme. Verkade som om det bara var masten som var skev, så jag bytte ut den. Efter att ha skruvat ett tag, så gick jag ut för att testa, men det visade sig att kugghjulet blev förstört vid kraschen. In igen och montera ner helikoptern och byta kugghjul. Äntligen ut och testa igen, men den har fortfarande styrproblem. Jag behöver hjälp av någon, så jag testar inte mer nu. Ser annars hel och fin ut.
Nu får jag ta och laga den stora helikoptern, men snart är det Dobido på TV, så det blir kanske inte idag. Fastnar nog framför TV:n.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jobbigt att krascha hela tiden. Blir det inte dyrt för dig?

2010-09-03 @ 21:42:22
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Heliflyg

Mina helikoptrar har billiga reservdelar.

2010-09-04 @ 16:55:51
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0