Moppe

Ha ha, nej inte jag, men Rebecca har varit ute och kört en sväng med sin moped. Det var riktigt länge sedan. Det är ju inga växlar på den, så det funkade bra. Jag jagade mygg som vanligt med min helikopter. Börjar lära mig att flyga länge med en hand. Måste ju jaga bort myggen. Jag hade mössa på mig som skydd mot myggen, men jag kände hur myggen störtlandade på mössan. Huu så stora dom är. Även blåsten struntade myggen i.
Var och hämtade dom sista reservdelarna till den stora helikopern idag, så nu skall det repareras färdigt.


Kommentarer
Postat av: Gråbossen

Du får börja med fiskehatt med myggnät. Det borde fungera.

2010-09-09 @ 21:43:00
URL: http://grabossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0