MYGG

Fasen vad det har blivit mycket mygg. Var kom dom ifrån? Inte är det heller dom vanlig myggen som man bara blåser bort. Nä, dessa kommer verkligen med fart och sätter sig direkt. Detta höll på att få min helikopter att krascha igen., men jag klarade det. Till slut fick jag börja gå omkring för att få fri sikt i ansiktet. Jeans tät jacka och mössa hjälpte inte. Ansiktet och händerna var ju kvar. Kanske därför jag fick alla i ansiktet.
Annars skulle det ha varit en riktig mysig flygning med solnedgångs-ljus som belysning på helikoptern i helt vindstilla väder. Längtar till vintern, så myggen dör. Hmmm, flyga med vantar är inte heller så kul. Det bästa vädret nu är nog en vind på 2-3 m/s. Fast, dessa mygg kanske klarar detta? Mer vind.. måste laga min stora helikopter, så jag klarar mycket vind och slipper myggen.

Kommentarer
Postat av: Annik

mygg är otrevliga varelser

2010-09-07 @ 19:19:15
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0