Ringt för att få tid för rotfyllning

Nu har jag äntligen ringt och beställt tid hos tandläkare. Väntar på att dom ska återkomma med tid. Får nu fortsätta att göra mina undersökningar. Att jag skulle ha turen att en tandläkare upptäckte sprickan innan tanden blev förstörd är ju inte säkert, men mina tänder blir ju inte yngre och nu behöver jag gå ofta och kontrollera. Fast, nu är det rotfyllningen som ligger först på kö.

Har inte sovit mycket i natt och smärtan fanns kvar i morse. Detta ihop med att jag inte kan släppa tanken på Rebecca som ju började sin cancer med att tänderna dog, gjorde att jag inte klarade av att jobba idag. Ska försöka i morgon. Behöver ju åka till Alingsås för att lämna in bilen på service. Sedan får jag väl försöka jobba lite med. I dag har jag bara vilat. Först nu har jag slagit på datorn och slötittat på nyheter, RCHELI och bloggar. Blir lite snurrig av alla värktabletter, eller synen är lite glansig, men börjar vänja mig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, det är väl som du säger, man går runt som en robot, det var en bra beskrivning. Och precis som du säger så behöver vi möta denna jul, vara sig vi vill eller inte.

Jag kommer antagligen behöva ta lugnande tablett varje dag under juldagarna och nyår. Annars kommer det nog inte gå.

Hoppas du klarar av att jobba imorgon, skönt att göra något så man slipper tänka på det tråkiga.



Jag själv har idag tränat, första gången sen min "sjukdom" eller vad man skall kalla det. Jag har fortfarande hosta och slem i halsen men kände för att träna. Får väl se hur min "sjukdom" fortsätter, om den försvinner snart eller inte. Kanske lite träning kan få den att blomstra ut så den kan försvinna sen?

2011-12-12 @ 14:16:14
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Vill att ni ska veta att vi tänker på er och hur jobbig denna jul måste vara för er. Massor av kramar

till er och vi finns här för er.

2011-12-14 @ 13:50:59
Postat av: Sofia

Jag tänker på er och Rebecca varje dag. Många, många kramar till er.

2011-12-15 @ 12:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0