En löparkväll

Det var den tredje rundan efter Gbg-varvet. Det blev 8,7 km idag, vilket är lagom för mig. Springa är det som jag kan göra utan att det blir fel, för jag behöver inte koppla på hjärnan. Den fungerar inte i nuläget. Det går en sekund och jag har glömt vad jag kom på att jag skulle göra. Det blir inte mycket gjort på dagarna, men ändå är jag helt slut efteråt.

Som Annika skriver, så väntar man på begravningen och är orolig över hur det kommer att gå. Det blir lite konstigt, då det är tredje gången vi tar adjö, eller första gången i London sa jag att vi ses i Kungsbacka igen. Den här gången får vi inte se henne, vilket kanske blir svårare?

Vi vill inte hälsa, på någon i kyrka innan begravningen eller under avskedet vid kistan, utan det får bli när vi kommit ut från kyrkan. I Tölö kyrka sitter släkten på den vänstra sidan.
Vi vill heller inte att ni tar kort under begravningen, utan det får ni göra före/efter.
Blommorna kommer troligen efter begravningen att placeras nedanför trappan och nedanför den nedre parkeringen mellan parkeringen och grusgången. Följer man den grusgången och tar till vänster kommer man till minneslunden som Rebeccas stoft kommer att spridas ut efter ca: 2 veckor efter begravningen. Vi får ett brev hem när det är klart.

Kommentarer
Postat av: Anki

Kram!

2011-06-01 @ 22:36:18
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Stefan L

Jag har alltid trott att även om man inte tänker på det som man är lessen för, så arbetar ens undermedvetna med problemet. Så det gör inget om man inte tänker, man behöver bara vara.



Bra att ni skriver hur ni vill ha det.



Jag förstår att ni är oroliga. Komihåg att ni inte står ensamma. Alla är med er.

2011-06-02 @ 10:53:55
Postat av: Gunnel L

Det blir en mycket tung dag i morgon. Alla är med er i er sorg, eran sorg är OCKSÅ våran.

Varm kram till dig, Gunnel, Annika och hennes pojkvän

2011-06-02 @ 11:50:46
Postat av: Elisabet Roslund

Inte en dag utan att jag tänker på er. i morgon kommer jag att tända ett ljus intill Mattias ljus. Rebecca och familjen finns med mig även om jag inte känner er mer än på bloggen. Ta väl hand om varandra!

Varm Kram/Elisabet

2011-06-02 @ 13:34:10
Postat av: Helena

Det var skönt att du skrev detta Benny för då vet vi. Vi respekterar naturligtvis era önskemål.många kramar Helena

2011-06-02 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0