Grå vardag hela veckan

Då har det gått en vecka utan att något hänt. Nej, vi var ju på bowling med jobbet i onsdags. Det är annars svårt att hitta gnistan i vardagen. Om man tar 0-100%, så är jag bara uppe i 25%. Det kommer stunder då jag hopar upp till 99%. Bowlingen är ett sådant tillfälle, men även ibland så kommer det kort tillfällen. Jag har inte orkat laga helikoptrarna, fast att jag haft reservdelar liggandes i två veckor nu. Det kanske avslöjar lite.

Jag har hoppat över ett träningspass i tisdags för jag kände att det var en förkyldning på gång, men det bröt aldrig ut. På torsdagen sprang jag lite igen (5 km). I dag var jag uppe i 8,7 km, men det var en tvinga mig runt för jag orkade inte tur. Farten var bara 6:28/km vilket kan gämnföras med torsdagens 5:50/km. Då sprang jag förstås kortare.

Jag ska byta dator, hoppas på att hämta i morgon. Det är därför viktigt att jag skrev något, ifall jag sitter all ledig tid med att få iordning den. Jag har köpt lösa komponenter, så det är inte bara att slå på strömbrytaren, he he.

Bowlingen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Bowling är mycket roligt! Skulle kunna göra det varje dag typ. =)



Du, ja och mamma kanske kan ta en runda nästa helg?

2011-10-16 @ 22:14:05
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jo, roligt att du nämner det med sk falsklarmsförkylningar. Jag har haft många såna den senaste tiden i somras å nu i höst. Men man blir aldrig sjuk. Konstigt.



Att bygga dator själv är alltid bäst. Du ska väl köra emd vattenkylning också. Jag hjälper dig om du vill köra med det. Det är jätteroligt. Och enkelt.



Fortsätt springa. Tror det är bra på många sätt.

2011-10-17 @ 08:34:53
Postat av: Syrran

Behöver ni fler spelare,bara ring

2011-10-17 @ 20:59:57
Postat av: Sofia

Bowling är väl rätt så kul. Tänker på er. Kramar.

2011-10-18 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0