Rebeccas sista brev borttvättad

Ni kanske undrar vad det är som gör att jag har så svårt att sova? Jag har sådan hemsk ågren för att jag har tvättat bort Rebeccas sista brev till oss. Hon visade mig att det låg ett viktigt papper gömd i en sjal om något skulle hända. När hon gick bort var inte min hjärna närvarande och jag hade totalt glömt bort det. Det var först när jag tog ut sjalen ur tvättmaskinen som jag såg att det var lite luddigt... Det tog en stund och sedan trillande minnet på plats. Jag blev helt förstörd. Jag har tittat igenom block för att se om det har skrivits så att man ser igenom, men inget hittat. Jag har ingen aning om vad hon har skrivit. Så fort jag får en ledig stund, så komer tankarna upp, om och om igen. I dag har jag inte gjort någonting och mått rätt dåligt. Jag trimmade gräskanterna som "fido" inte kommer åt och diskat, men det är allt.

I går tände jag ett ljus i minneslunden.


Den står i denna ljuslykta.


Och det är här man hittar dit.



Jennies morfars (Svend-Aage) skylt sitter lite ovanför Rebeccas.


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Ajdå, det var förbaskat tråkigt.



Hade hon hjälp av ngn när hon skrev brevet?



Det är inte så mkt man kan göra, gjort är gjort. Komihåg att hon älskade er precis som ni älskade henne.

2011-10-02 @ 00:23:18
Postat av: Camilla

Ojoj, ja jag förstår att du mår dåligt över det och att det är svårt att förlåta sig själv över något sånt. Men det är nog det man måste göra. Du menade det inte och kan inte göra det ogjort. Jag är säker på att Becca skulle förstå! En stor kram till er!!

2011-10-02 @ 14:34:59
URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/
Postat av: Anki

Benny om det kan vara till någon tröst...Rebecca hade säkert sagt att det är typiskt pappa. Hon finns fortfarande hos er och det skulle inte förvåna mej om hon kommer att vägleda er o berätta saker på annat sätt nu! "Hoppas att du inte tycker att jag är knäpp nu" Kram

2011-10-03 @ 08:00:30
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tycker att det var väldigt tråkigt. Tänker på er. Många kramar.

2011-10-03 @ 10:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0