Reparerat min stora helikopter

Nu tog jag tag i att reparera den stora helikoptern. Det fattas bara ett fäste för huven. Efter att ha justerat helikoptern provade jag att köra runt lite. Det var ju en månad sedan jag kraschade och har inte flugit på ett tag. Jag har ibland svårt att se hur helikoptern ligger i luften och kan bara säga att det var mycket svårare när man inte har någon huv. Det var nära att jag kraschade under provflygningen. Nu har jag en helikopter kvar att reparera (den i loggan). Jag installerar nu min flygsimmulator i den nya datorn för att öva mig.

Det är en mörk årstid vi går in i och det blir inget flygning på kvällarna. Så simmulatorn får jag köra mer i nu, så att jag inte kraschar IRL. Jo, krascha kommer jag alltid att göra :)

Det är ju underbart att det är långhelg.  ?, va, jo den är ju en hel timma längre, ha ha.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Å så blir det lite ljusare igen på morgonen när man kör bil till jobbet.

2011-10-30 @ 02:26:49
Postat av: Anki

Ha ha o den här lång helgen fick jag jobba!

2011-10-30 @ 23:57:28
URL: http://tankesymfoni.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0