Skruvat dator

Tänkte sluta lite tidigare för att vara säker på att hinna med att hämta ut datorn. Men, det var två som var lediga idag så det blev inget med det. Mycket att göra. Det var lite trafik och det var inga problem med att hämta datorn. Har skruvat ihop prylarna, men inte fäst upp allt kablage ännu. Jag skriver med andra ord på den gamla :) Installationen blir nog på onsdag. I morgon måste jag ju hinna med att springa. Har inte bestämt mig för vilket tangentbord jag vill ha. Får klämma lite i butiker och köra på det gamla så länge.

Natten till idag drömde jag mycket om Rebecca. Jag skulle nog helst vara kvar hemma, men gav mig iväg och jobbade. Hade ju en dator att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Posta lite bilder vettja.

2011-10-18 @ 12:17:00
Postat av: Sofia

Tänker på Rebecca varje dag och er också . Massor med kramar.

2011-10-18 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0