Fågelskit på bilen?

Släng dig i väggen för detta slår jag med råge. Det var det äckligaste jag sett på min bil någonsin. Någon rovfågel som tappat? Eller en fågel som krockat med rymdskrotet som föll ner?






Funderade på hur jag skulle få bort detta medans jag flög med helikoptern. Man ska vara mer koncentrerad när man flyger. Då har man två kraschade helikoptrar i hyllan. Ytterligare gägg och ta bort. Två billiga helikopterdelar fattades för att laga den.



Hur jag fick bort skiten på bilen? Ut på motorvägen och drog på, sedan en biltvätt.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fy fan vad äckligt! Ser ut som tarmar eller nått! Stackars din bil!

2011-09-24 @ 18:33:27
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Det ser inte ut som fågelskit. Ett riktigt mysterium.

2011-09-24 @ 22:57:21
Postat av: Sofia

Ser verkligen inte mysigt ut. Konstigt. Kramar.

2011-09-26 @ 12:03:03
Postat av: Stefan L

Nu kom ja på va de måste vara, inälvor, från ett djur, lämnat av tex en katt.

2011-09-26 @ 20:48:43
Postat av: erica

Haha, du måste förlåta mig nu Benny men jag började skratta lite. Minns du hur du jaga bort en rovfågel med din helikopter för några veckor sedan? (kanske minns jag fel, men något liknande var de) Kanske ville den attackera din helikopter, minns inte riktigt.



Det jag ville komma till är att den nu ger igen och slänger lite skit på din bil för att retas ;)



Jobbigt att sömnen är ut balans. Min är inte heller så bra just nu (men det är inget ovanligt)



Förresten så är jag sjukt mäkta imponerad av att du springer så mycket. Jag måste faktiskt skärpa mig nu, ta mig i kragen och komma igång, motivationen är inte med mig längre.



Ta hand om dig, prova lite kamomillte, det kanske hjälper? Kram

2011-10-01 @ 02:30:43
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: erica

Du förresten?.. går inte problemen att lösa? Problem är till för att lösas (brukar min mamma säga i alla fall) annars är du välkommen att promenixa ute hos min mormor eller bara sitta och titta ut över sjön. Kram

2011-10-01 @ 02:37:29
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0