Rebeccas skylt på plats

Äntligen har Rebeccas skylt kommit upp. Det var kolsvart när jag var där, så jag fick fota lite på måfå..



Slänger upp någon mer bild när jag fotat i lite mer ljus.

Jag har inte sovit bra den sista tiden. I morse när jag stängde av klockradion, så var jag aldeles yr av trötthet. 3 timmars sömn kanske? Ställde fram klockan två timmar och lyckades sova en timma till. Kom till jobbet vid 10 istället för 8, men fortfarande trött. Hoppas att jag får sova i natt.
Jag sprang 7 km även i dag. Trots trötthet. Det är ju tisdag idag och löpning på schemat. Nu har jag kört hem Annika som var den som såg att skylten kommit upp. Nu är jag mycket trött och hoppas att det är så när jag kommit till sängen.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Bra att skylten kommit upp. Hoppas ni har och får det bättre.



Svårt det där med sömn och när man har svårt att sova. De finns många tips och tankar kring detta. Ett som jag kan ge är att man om man inte kan sova iaf ligger kvar, för även om man inte somnar så får man lite vila iaf.

2011-09-27 @ 22:56:37
Postat av: ANNA

Det känns lite mer verkligt nu när man ser hennes namnskylt.Nu innan den kom upp så kändes det som om man skulle träffa på henne när som helst.Kramar till er.

2011-09-28 @ 10:33:02
Postat av: Sofia

Man blir rörd nu när den skylten kommit upp och det känns mer verkligt än tidigare. Tänker på henne och er varje dag. Massor med kramar.

2011-09-28 @ 12:15:52
Postat av: Gunnel L

Jag säger som Sofia, man blir berörd då man ser skylten med namnet och årtalen....Tårar i ögonen. Förstår att du har sådana här nätter då sömnen inte vill infinna sig. Det enda jag kan önska är att ni skall orka kämpa vidare med er sorg och saknad. Man säger att tiden läker alla sår. Jag tycker inte om det uttrycket, tiden läker inte sår man får i hjärtat, tiden hjälper bara till att man lär sig leva med det.

Varm kram till Gunnel och dig

2011-09-28 @ 22:43:20
Postat av: Camilla

Hoppas vi kan åka dit snart. Saknar lulla Becca så otroligt mycket! Kram på Er!

2011-09-30 @ 19:08:04
URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0