Bloggbok

I dag kom det något i brevlådan. Vi har beställt en bok av Rebeccas blogg. Vi vill föreviga detta minne och då beställde vi denna bok. Den blev i tre delar och kostar ca 1000:-. Jag blev dock besviken på att dom inte låg i en kartong. Dom var rätt så bra paketerade ändå. Faktum är att det var klämmärken i två böcker (jag petnoga?), men jag är inte säker på att det var postgången som var orsaken. Slutklagat på det. Det ska bli trevligt och kunna bläddra runt i lugn och ro utan någon dator. Nu är jag inte längre rädd att bloggsidan ska försvinna.

Det är helt fritt att för vem som helst att beställa en sådan bloggbok. Här kommer adressen som vi beställde på:
http://www.bloggtillbok.se/
Vi valde löpande i stället för en ny sida för varje blogg. Annars hade det blivit ännu mer sidor. För den som vill ha en bild på Rebecca för framsidan kan höra av sig, om ni inte redan har en. Det är inte med några kommentarer, utan det är bara Rebeccas blogginlägg. När man gör beställningen kan man välja bort blogginlägg som man inte vill ha med, men det är dock det ända val som man kan göra. Färg och text på fram och baksida får man skriva själv.







PS, det kom en åskknall när jag fotade av böckerna.

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Åh helt underbart detta. Jag gick in och kikade på sidan du tipsade...men förstod inte hur man skulle beställa? Vi kanske kan ta det privat? Eller vill du förklara lite mer ingående här, ifall någon annan också undrar?

kram

Gunnel

2012-04-14 @ 00:08:37
Postat av: Sofia

Jag skulle verkligen vilja beställa dessa också , men du får gärna fäörklara lite mer om beställningsprocessen. De ser fina ut och man kan fundera på om Becca ville hälsa genom den där åskknallen när du fotade böckerna. Massor med kramar.

2012-04-14 @ 11:57:01
Postat av: Camilla

Ryser, måste vara Becca som ville höra av sig! Otroligt. Boken ser verkligen fin ut.

kram på er!!

2012-04-17 @ 12:07:27
URL: http://millaggg.wordpress.com
Postat av: Erica Frankeståhl

Vad fantastiskt, jag är ingen datormänniska, bläddrar hellre i böcker, mycket skönare för ögat och mer harmoniskt.



Den blev mycket fin trots att man inte fick bestämma så mycket själv!



Kram!

2012-05-07 @ 01:56:33
URL: http://itaerica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0