Fido hemma igen

Det var ju "bara" den 21/2 som jag lämnade in den. Tur att det varit så kallt. Nu vet jag inte om krocksensorn kommer att fungera bättre, men jag har i alla fall fått en senare programvar. Nu ska den inte slira runt när den vänder sa han som lämnade ut den. Den hade ju geggat runt rätt duktigt när det regnade i höstas. Det bakre hjulet var dock slitet, så det hade dom bytt ut. Kanske att även förslitningen blir mindre om den inte vänder runt på samma sätt när den är över asfalten.
Nu får det bli varmt. Jag ska inte bromsa mer.

Det blev ingen 12 km runda idag utan bara 8,7 km. Kom ut för sent för detta. Men det var nog bara bra att jag tog en kortare tur idag. Man ska öka försiktigt. Förra året sprang jag bara 11,7 km en gång innan Gbg-varvet. Springer jag 12 km en gång till, så har jag ju fått mer längre träning i år ;)

Vi har beställt en bok av Rebeccas blogg (blev tre delar), men mer om det när den kommer och med bilder hur det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med träningen. Boken blir säkert fin. Kramar.

2012-04-12 @ 10:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0