Första flygningen på klubben

I dag var jag på Kungsbacka Modellflygklubb och flög för första gången. Det var bara en där som flög flygplan. Det kom även förbi en annan och det var lite nervöst med premiären. Det gick lite vingligt, men det fungerade bra. Sedan forsatte jag med den stora helikoptern och det började flyta på bra.

Plant fint gräs att landa på.


Bra med mekarbord skyddad bakom nät.


Bra att slippa hundskit.


Tyvärr hända något med strömmen till motorn i luften. Jag vet inte varför. Det fanns kvar mycket ström i batteriet. Haverikommissionen (jag) har inte hittat felet ännu.


I dag hade vi grillpremiär och Annika råkade komma på besök. Mums vad gott det är med grillat. Jag och Annika var även på Kungsmässan och köpte skor. Både till mig och henne. 

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Det ser ut att vara ett bra ställe. Hoppas haverkommissionen gör en bra utredning. :)

2012-04-29 @ 00:40:23
Postat av: Sofia

Hoppas kommissionen löser problemet och att ni hade det trevligt. Kramar.

2012-04-29 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0