Ingen träning på två veckor

I dag var första gången jag sprang efter min förkyldning. Jag tog det försiktigt med bara 6 km löpning. Det som var mer oroande, var att jag inte orkade mer. Hade jag tagit en större runda skulle jag behöva gå. Så mycket jag har tappat på två veckor. Nu är det bara två veckor kvar till Gbg-varvet och jag kan bara springa 6 km. Dags att hoppa över Gbg-varvet? ......... Nej, det ska bli intressant och se om jag kommer runt. Förkyldningen förstörde min redan dåliga kondition, men jag ger mig inte.

Kommentarer
Postat av: Gissa

Jag håller tummarna att du fixar det!

2012-04-26 @ 22:35:32
URL: http://tumanhand.blogspot.se/
Postat av: Sofia

Jag hoppas att det går vägen. Kramar.

2012-04-27 @ 12:09:40
Postat av: Anna

Håller med dem andra kommentarerna,hoppas det går bra.Kramar

2012-04-27 @ 14:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0