Nya löparskor

I dag var jag och köpte nya löparskor. Det är väl inte meningen att man ska snöra om skorna under träningsrundan varje gång? Man borde ju hitta en lagom snörning till slut. Nu kommer jag att testa dessa nya skor i morgon. Då kommer jag troligen att snöra om, men det är naturligt på helt nya skor första gången. Hoppas att jag har bättre kondition i dom skorna, he he. Jag provade efterföljaren till dom skor jag har, men tog bort dom direkt. Sedan provade jag några till och hittade ett par som var sköna i affären. Man märker inte om ett par skor är bra förren man sprungit lite längre, men hoppas att dom blir bra. Varje fot är unik, så det är inget tips jag kommer med.


Skon heter Asics Gel Comulus 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0