Seg råtta

Hmm, när en liten pojke ropar "sega råtta öka farten". Det är då man inser hur sakta man springer. En annan löpare svischade även förbi mig idag. Det gjorde ont i höger fot och jag fipplade med att snöra om flera gånger. Sedan fick jag ont i vaderna. Jag fick ge upp att springa 9 km, men det blev i alla fall 7 km, även om jag gick några bitar för att hjälpa smärtan i vaderna. Jag var även trött.

Jag var hos mamma och hälsade på idag och Annika var med Omar (hennes kusin) och försökte hjälpa honom med matteläxa inför ett prov. Det visade sig att det var extremt mycket att gå igenom och hon gjorde det bästa av situationen.

Det blev inget helikopter mekande i helgen. Kände inte för det helt enkelt. Eller det blev för stressigt att hinna med. Det finns andra saker i livet.

Min robotgräsklippare är fortfarande inte klar från reparationen. Dom saknar ett verktyg för att den inte ska börja snurra med klingan när dom uppdaterar programvaran. Tur att det då är för kallt för att gräset ska växa. Kanske inte många som håller med om att det är tur att det är kallt ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan L

När jag var i lumpen å åkte skidor, så kom de massa småbarn å åkte om en hela tiden. Jädra glin, ja vet precis hur det är.



Vadå? Hur vet man att den började snurra av en olyckshändelse? Det kan vara början på robotinvasionen.

2012-04-02 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0