Har flugit helikopter idag

Det var inget vidare väder på dagen idag. Jag var iväg och gjorde ett försök att flyga på förmiddagen. Jag han testa min lilla helikopter. Jag gjorde två testflygningar i går och då funkade det, men idag när jag flög lite mer, så bara den tvärdog i luften och trillade ner. Tror dock inte att det blev så stora skador, men den går ju inte att flyga med.
 
Sedan på eftermiddagen/kvällen var jag ute och flög igen med den stora helikoptern och det var helt plötsligt underbart väder. Äntligen riktigt härligt flygväder. Nästa vecka börjar jag jobba och då känns det skönt att ha flugit idag.
 

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jo en svag vädersommar i år.

2012-08-11 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0