Idag haglade det

När jag satt och jobbade började det plötsligt att banka. Det var stora hagel som dök ner. Synd att jag inte var snabb och fotade dom största innan dom smälte. Takfönstren höll.
 
 
 
Sov dåligt i natt, men det var tydligen fler hörde jag. Det var även riktigt nära att jag kraschade med min nya helikopter i kväll, men jag lyckades få kontroll på den igen. Tappade orienteringen på helikoptern. Jag måste ha flugit upp och ner en stund. I så fall var det första gången utan krasch :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken tur att du inte kraschade i alla fall. Det var visst rejält med hagel. Kram.

2012-08-21 @ 12:01:55
Postat av: Anna

Det var stora hagel som kom.

2012-08-21 @ 21:33:38
Postat av: Annika

Det var stora och mycket hagel =)

2012-08-21 @ 23:35:37
URL: http://annikaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0