Fido på lagning

HA ha, den som inte vet att det är min robotklippare kanske blir förvirrad. Den har inte gått sönder. Den har två småfel. Krocksensorn på vänster sida fungerar dåligt, för ibland står den och slirar mot laddstationen. Träden har jag gjort slingor runtom för att lösa problemet, men man kan ju inte skydda laddstationen, för då kan den ju inte köra in och ladda sig. Rätt som det är när Fido klipper startar den om. Får se om dom kan lösa dessa problem. Förmodligen får jag en nyare programvara till roboten.
Det var jobbigt när jag letade efter kvittot då jag hittade en massa annat. Kvittot hittade jag aldrig, för den kom nog aldrig på rätt plats, då Rebecca gick bort inte så långt efteråt. Han i affären sa att det löser sig nog, då han känner igen mig och serienumret är registrerat på mig (för att förhindra tjuvar) och från vilken affär den är såld.


Fido fryser och vill inte klippa.

I dag sprang jag för första gången på länge utan dubbskorna. Det kändes i fötterna att skorna var annorlunda och det tar nog ett par rundor innan jag har aktiverat extra muskler som behövs när foten inte har samma hårda sko.
Jag såg en Kungsbackagam idag när jag sprang. För den som inte vet är det en häger :)
Den såg ensam ut, hoppas att det snart blir två.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Om man betalar med kort finns det också ett bevis på ekonomisk transaktion som man kan använda vid reklamation. Men nu var ju serienummret registrerat men annars kan de va bra å känna till.



Jo, spring mera, tror det är bra med träning för kroppens välmående. Dvs även den psykiska.

2012-02-21 @ 23:46:02
Postat av: Sofia

Hoppas det ordnar sig med Fido. Lycka till med träningen.

2012-02-22 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0