Rotfyllt min framtand

Äntligen fick jag rotfyllt min framtand. Efter två akutbesök och ytterligare ett besök för att fylla i bakterieskyddande klet och kontrollera djupet, så är nu tanden färdig.
Beställde även tid för en vanlig kontroll. Har inte gått på en vanlig kontroll på 2000-talet. Skulle ta tag i det någon gång, men det blev inte av. Lagade en tand akut runt 2000, men ingen kontroll. Då var det gjort.

Annars känner jag mig lite mera "blä" just nu. Går inte att beskriva. Var nära att jag sjukskrev mig idag. Träningen fungerar annars fint. Gjorde dock ont i vadmusklerna när jag sprang en 6 km runda i går. I morgon ska jag ut igen.

Kommentarer
Postat av: xxx

kämpa på, det blir bättre!

2012-02-13 @ 22:07:32
Postat av: Sofia

Det måste i alla fall vara skönt att tanden är fixad, det är bra att du fortsätter att springa.

2012-02-14 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0