5 km löpning

I dag ökade jag till 5,1 km. Rekord för i år. Jag tittade på termometern som visade 7 till 8 minusgrader. Jag tog då på mig för mycket. Nu har temperaturen stigit till 6 minus, så det blev inte så kallt som jag hade trott. Skönt att få sprungit idag och inte struntat i det för kylans skull.

Plasma från solen. Jag får väl skynda mig och skriva färdigt och inte ha på datorn i onödan ;) Nja, så farligt är nog inte mängden idag. Synd att det drar in ett tunt lager moln, för jag vill kolla om jag kan se norrsken. Om ni är mer norr ut och klart väder, så gå ut och titta om det syns något. Kommer nog inte att synas så här långt söder ut ändå, men man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Duktig du är som kämpar på med löpningen!

2012-01-24 @ 22:00:45
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med träningen. Kramar.

2012-01-25 @ 12:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0