Har bytt till sommardäck

Ja, ni läste rätt. Jag har kört med vintertdäck i 1,8 år. Förra året struntade jag i att byta till sommardäck, för jag brydde mig inte, eller orkade inte. Det har bara fortsatt, men i fredags köpte jag nya sommardäck och skiftade om. Nu är sommaren välkommen :) Eller, plötsligt händer det.
Jag har flugit hela veckan med helikoptern, utom på fedagen. Det var blåsigt värre på torsdagen, men det fungerade fint. Min nya helikopter fungerar fortfarande utan en enda krasch. Detta måste nästan firas. Jag är inte van med att kunna flyga fem rundor i rad utan att krascha.
Nu har frugan även gått på semester och det firade vi med jordgubbar och skumpa.
 

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Friktionsdäck hoppas jag. Hehe.

Men du är inte ensam, kollegan på jobbet har inte bytt på sin tjänstebil ännu. Han har glömt. De ringde från däckfirman å fråga om de va dubb. Men de va de ju inte iaf.

2012-07-16 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0