Har flugit idag.

Har varit och flugit på förmiddagen. Dom visade regn på kartan och jag tittade ut. Nej, det regnar inte, så jag åkte bort till klubbens flygfält och flög. Det blåste en hel del och det var höga moln runt om, så jag nöjde mig med två rundor. Har även varit och bokar service på min bil, så en dag är jag låst på semestern. Men, jag behöver ju inte sitta där och vänta :)
Annika bytte tid för dagens arbete och börjar senare idag, så nu har jag någon att prata med.
 
Det är fortfarande bra väder här. Ser ut som om det regnar på andra håll.
 

Kommentarer
Postat av: Stefan L

I göteborg hade vi skumigt väder med mörka moln men inte en droppe.

2012-07-09 @ 19:55:49
Postat av: Sofia

Hoppas flygandet går bra. Kramar.

2012-07-11 @ 11:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0