Ett år sedan begravningen

I dag har jag inte varit i kyrkan, men väl på kyrkogården. Jag och Gunnel var i minneslunden och tände ljus och lämnade blommor. I dag har jag äntligen varvat ner lite och då har tårarna kommit. Det stundas många examen nu och dom är ju i Rebeccas ålder, eller som hon skulle vara. Det är flera som vi skulle kunna fira, men vi går till Rebeccas bästis Jennie.

Får se om jag kan växla om nu och bygga lite på min nya helikopter. Det blåser för mycket för att flyga med den lilla idag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med helikopterbyggandet. Vi tände ett ljus henna för Becca. Kramar.

2012-06-04 @ 13:11:21
Postat av: Stefan L

Det låter som en bra plan. Ta hand om varandra, och såklart, bygg helikopter. Låter fasligt intressant det där med modellflyg alltså.

2012-06-04 @ 19:46:47
Postat av: Elisabet Roslund

Även jag som aldrig har träffat Rebecca tänker så ofta på henne. Och på alla runt omkring henne......Jag tänker på henne som en stark varmhjärtad livlig tjej med en massa bus i sig. Jag tror också att hon visste så mycket mer om livet efter detta vilket skapade ett lugn hos henne. Fina Rebecca, hoppas att du har roligt med vår Mattias, det tror jag.

Kram till er alla/Elisabet

2012-06-06 @ 14:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0