Snuvig när jag gråter

Nej, det är inte förlusten mot England i fotboll som gör mig ledsen. Jag är ju inte sportintesserad, så det kvittar. Jag satt dock och tittade på fotboll, men gick ut för att sätta mig och njuta av det lugna vädret. Men, det hade börjat att regna och jag satte mig i hammocken. Den hade ju tak för regnet. Då kom jag att tänka på vem som verkligen ville ha den och det regnade. Det var ju två av Rebeccas favoriter. I hammocken kunde hon koppla av och i regnet kunde hon gråta utan att det syntes. Jag var blöt i hela ansiktet, men ingen såg mig..... Jag förstår nu att det finns nätter då ingen ser att man gråter. Jag var tidigare glad för att jag äntligen lyckats med att få min nya helikopter i luften och att den flög underbart. Men det går inte att gömma sig från tankarna på Rebecca, kanske en stund, men tankarna hinner i kapp.

Kommentarer
Postat av: Annika

Man blir ledsen när man minst anar det... Jag tyckte det var skönt att komma hem till christopher igår för jag blir deppig hemma. Allt påminner om becca. Jag saknar att kunna umgås med henne när jag sover hemma i Kungsbacka.

2012-06-16 @ 11:34:12
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Man blir ju ofta påmind av olika saker om Rebecca, vilket gör en naturligtvis väldigt ledsen. Tänker på henne hela tiden . Kramar.

2012-06-16 @ 12:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0