Ghaaa

Det blev ingen riktig sömn i natt. Somnade vaknade somnade vaknade..........
Har inte jobbat idag, steg upp halv tio. Åt frukust och tog det lugnt.

Sedan kom jag på att det kanske är bra att beställa delar till helikoptern som "hoppade groda" i söndags. Jag var inne på en hobbysida och plockade korgen med prylar. När jag skulle betala skulle jag aktivera köp på internet på banken. F-n, då har Nordea problem med internetbanken. Tog nog en timma innan jag fick aktiverat köp på "internetkortet". Jag passade då på att aktivera för två köp. Sedan gick jag in på nästa internetbutik och plockade några prylar i korgen. När jag skulle betala, så funkade det inte. Ghaaa, jag har fått IE9 installerat automatiskt via update fråm microsoft. F-n ta Microsoft. Skrev ut det jag hade i korgen och loggade ut. Startade upp jobbdatorn och loggade in på sidan och då var prylarna i korgen kvar. Då kunde jag betala. Nu var klockan redan över 12.

Dags för lunch, men det jag hade bestämt mig för var slut (självklart). Jag fick ta något annat. Sedan gjorde jag lite vardagsärenden.

15:30 Nu var det dags att börja skruva på den stora helikoptern, eftersom jag tappade lusten i går. Plockade fram prylarna och började meka. Då märkte jag att det fattades en liten ynka bricka, va f-n. En liten bricka på 5x9x0,25 satte stopp på byggandet. Det är någon som inte vill att jag ska hålla på med detta, eller? Var runt i Kungsbacka och letade efter en bricka, men ingen hade en så tunn bricka. Tittade på nätet, men hittar ingen där heller, va f-n, ska jag inte kunna bygga ihop den?

Kan väl summera dagen som en svordommars dag. Ville bara koppla av, med lite skruvandes på min helikopter, för att samla kraft att jobba i morgon.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Otursförföljt.



Man skulle ha den ultimata soritmentsatsen. En uppsättning av alla möjliga olicka brickor och skruvar och muttrar. Detta är ngt jag länge har letat efter. Men man kan nog bara hitta ett riktigt bra på ngt storvaruhus i Amerika.



Opera e bra browser, testa den.

2012-03-19 @ 20:58:21
Postat av: Sofia

Hoppas det ordnar upp sig och att det blir en bättre vecka . Kramar.

2012-03-20 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0