Stenhård träning i går

Nej, jag sprang inte. Det var flytt i går för svärföräldrarna. Jag var så trött på kvällen att jag inte ens orkade skriva något i bloggen. Det är mest i överkroppen och vaderna jag känner av från gårdagens "pass". Det var nog många år sedan överkkroppen fick någon träning. Vi fick en god middag efteråt, tack.
Sitter nu och pillar på min helikopter och hoppas att den kommer att fungera. Pillrigt att löda kontakter när man inte har något skruvstäd. Har inte hunnit med den innan i helgen.
Frugan hostar vidare, men fick en "rekordelig" medicin utskriven i fredags, så nu går det bättre. Men så fort hon pratar eller anstränger sig är det kört. Krya på dig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med helikoptern.

2012-03-12 @ 10:31:31
Postat av: Stefan L

Jag köpte skruvstäd på Lidl, 129.- för länge sen, det var billigt, men de har de inte jämnt till salu där, bara ibland.



Har du vägarna förbi gbg, får du gärna låna mitt skruvstäd.

2012-03-12 @ 12:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0