Kallare att springa

Efter att ha tittat på termometern (1 grad) fick jag tänka om vad jag skulle ha på mig. När jag sprang iväg i början tyckte jag att det var lagom, men efter ett tag fick jag lätta på dragkedjan och ta av mig vantarna för att det var varmt. Men när jag vände hemåt sprang jag mot vinden och då blev det helt plötsligt lagom att knäppa igen ordentligt. Även mössan fick jag spänna åt. En sådan där dummejönsmössa (mest liknelse).
Jag jobbade över i tisdags och var inte hemma förren 20:00, så det blev inget den dagen. Var sjönt att få komma ut idag, fast det inte såg inbjudande ut. Det var inte halt ute, förutom på trappan. Några snöflinger såg jag mot belysningen. Fast att jag även såg månen.
Nu känns det sjönt att sitta inne i värmen igen.
 

Kommentarer
Postat av: Det lokala ITstödet.

Jo, nu blir de kallare, snart dags å sula om bilen å, men jag har ett vinterdäck på lagning.

Är det inte svårt med andningen när man springer och det är kallt ute?

2012-10-25 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0