Lite av varje

I dag var jag och frugan i minneslunden och tände ljus för Rebecca. Där var det en ekorre som skuttade omkring i en tall. Då stämmer det ju.. hoppa han från tallegren... Fast jag har för mig att en ekorre äter frön från grankottar och inte frön från tallkottar. Näväl. Det var nog Rebecca som sa hej till oss.
 
Solen tittade fram idag och jag laddade två ackar och gav mig ut till hobbyflygfältet och flög med min stora helikopter. Mellan-helikoptern dök ju i åkern igår. Sedan flög jag med min mini-helikopter ute framför huset. Den är riktig kul att flyga med. Blade nano CPX heter den modellen.
 
Har även hunnit med ett löparpass idag. Var trött när jag sprang. Var inte förren efter 4 km som jag ökade lite. Det blev 6 km, vilket jag verkar ha stannat på i nuläget. Det viktiga är att jag springer tre gånger i veckan oavsett väder. Då kommer det att bli lite lättare på våren att förbereda mig för Gbg-varvet. Men det viktigaste är ju att jag rör på mig, då jobbet är stillasittandes.
 
Nu är jag inne på min andra dag i Facebook. Fick 27 vänner första dagen och nu är det 35. Har mest bara klickat runt för nyfikenhetens skull. Tycker nog att det är för mycket gilla i min smak. Har provat att trycka på den jag med, när jag verkligen menar det.
 
Nu ska jag sova, så jag orkar med en spännande dag på jobbet. Fredagen avslutades med en stresstest ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var säkert Rebecca som ville sända en hälsning genom ekorren. Hoppas det går bra med träningen. Kram.

2012-10-22 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0